فروش توری در و پنجره دوجداره یو پی وی سی استاندارد

فروش توری در و پنجره دوجداره یو پی وی سی استاندارد, فروش توری,فروش پنجره دوجداره, فروش توری درب پنجره خانه و اداره

فروش توری در و پنجره دوجداره یو پی وی سی استاندارد

بهرام پروهان

با تولید و استفاده از مواد اولیه با کیفیت و ساخت توری های استاندارد، مقاوت توری ها در برابرعوامل محیطی نظیر آفتاب و تغییرات آب و هوایی افزایش پیدا خواهد کرد با فروش توری در و پنجره دوجداره یو پی وی سی استاندارد این شرکت پنجره یو پی وی سی اطمینان خاطرشما مصرف کنندگان عزیز را به ارمغان خواهد اورد.
 در و پنجره دوجداره استاندارد یو پی وی سی و آلمینیوم خوب به شكلي طراحي و تولید مي شوند كه از نفوذ هوا و سرو صدا جلوگيري نموده و در شرايط گرم آب و هوايي، جذب گرماي حاصل از تابش خورشيد را كاهش و به حداقل برساند. كاهش نشت هوا و انتقال دما، مهمترين عوامل در داشتن خانه هايي با بازده انرژي مناسب هستند. اين گونه ساختمان ها از اتلاف گرما در نقاط سرد و از اتلاف سرما در نقاط گرم جلو گيري ميكنند.در و پنجره دوجداره استاندارد باید دارای اجزای استانداردی از قبیل شیشه، پروفیل، گالوانیزه و یراق آلات باشد تا بهترین عملکرد و طول عمر را داشته باشد. بيشتر تلفات حرارتي ساختمان ها از طريق درو پنجره های قدیمی و غیر استاندارد صورت مي گيرد در نتیجه با استفاده از در و پنجره دوجداره استاندارد در مصرف انرژی صرفه جویی کنید. با توجه به تبليغات گسترده درخصوص استفاده از در و پنجره دوجداره استاندارد به منظور صرفه جويي در مصرف انرژي در ساختمان‌ها توسط شركت بهينه‌سازي مصرف سوخت كشور وحمايت‌هاي مالي صورت گرفته در زمينه توليد شيشه و در و پنجره دوجداره استاندارد ساختماني و افزايش توليدات داخلي و نيز با توجه به ضرورت اجراي مبحث۱۹ در ساختمان‌هاي در حال ساخت، در حال حاضر رويكرد قابل توجهي نسبت به استفاده و نصب در و پنجره دوجداره استاندارد در ساختمان‌هاي موجود و نوساز مشاهده مي‌شود. متأسفانه در حال حاضر، توسط برخي از توليدكنندگان، پنجره‌هاي دوجداره بصورت غير استاندارد توليد و توزيع مي‌شود. استفاده از اين گونه پنجره‌هاي دوجداره غير استاندارد، مشكلاتي از قبيل مه گرفتگي شيشه‌ها و درز بند نبودن پنجره‌هاي دوجداره را ايجاد نموده و نه تنها به عنوان عايق حرارتي و صوتي كارآيي لازم را ندارند بلكه مشكلات بصري جدي نيز ايجاد مي‌نمايند.
فروش توری در و پنجره دوجداره یو پی وی سی استاندارد:
۱-توري پليسه: بهترين و مناسبترين توري براي تمامي پنجره ها، درب ها، تراسها و محيط هاي بزرگ مي باشد. که قابليت نصب از چپ به راست و همچنين از راست به چپ را داراست. اين توري در هنگام بسته شدن مانند آکاردئون جمع مي شود. امکان خرابي اين توري کم است و به آساني پاره و خراب نخواهد شد.
۲-توري رولينگ: به صورت کرکره اي توانايي جمع شدن را دارد توري آن متحرک ولي داراي فريم ثابت مي باشد.
۳-توري لولايي: این مل توری به وسيله لولا قابليت باز شدن را دارد مانند يک پنجره بازشو معمولي مي باشد.
۴-توری ثابت: این توری پنجره یو پی وی سی همان طور که انتظار می رود قابلیت باز و بسته شدن ندارد و به صورت ثابت به قاب پنجره متصل می شود.
۵-توري مگنتيک: همانند توري پليسه بوده ولي با اين تفاوت که براي شستشوي توري پليسه لازم است توري را حتما با بخارشوي شسته ولي توري مگنتيک را مي توان به راحتي به صورت جمع شده جدا کرده و شستشو دهيد
فروش توری در و پنجره دوجداره یو پی وی سی استاندارد
در و پنجره دوجداره استاندارد، داراي دو شيشه مي باشد كه بين آنها يك فضاي كاملا درزبندي شده وکیوم وجود دارد و اكثرا با گازهاي آرگون يا كريپتون پر مي شود. اين فاصله معمولا بين ۶ تا۲۰ ميلي متر است.دو جداره كردن شيشه جلوي ورود نور را نمي گيرد ولي گرماي خورشيد را كاهش مي دهد.
از نظر ميزان مصرف انرژي، پنجره دو یا سه جداره ای كه عايق حرارتي آن بيشتر باشد مناسب تر است. به طور كلي ميزان عايق حرارتي در و پنجره دوجداره استاندارد به عوامل زير بستگي دارد:
۱- نوع شيشه مصرفی
۲- تعداد لايه هاي شيشه موجود در پنجره یا درب دوجداره (تك، دو و چند جداره )
۳- ضخامت لايه هوايي موجود بين دوجداره شيشه
۴- مقاومت حررتي يا ضريب هدايتي فريم پنجره
۵- درز بندي در هنگام نصب
در آزمون استاندارد پروفیل در و پنجره دوجداره استانداردعواملی که مورد توجه قرار میگیرد عبارت است از:
وزن پروفیل- ابعاد پروفیل- ظاهر پروفیل- شرایط آب و هوایی- مقاومت ضربه ای پروفیل- آزمون حرارتی پروفیل- مواد اولیه
باید توجه کرد که شکل ظاهری پروفیل در هنگام آزمون استاندارد و همچنین در هنگام استفاده از پروفیل در ساخت در و پنجره دوجداره استاندارد upvc بسیار مهم است که باید دارای رنگ ثابت و یکنواخت بوده و سطح آن از هر گونه ترک و جسم خارجی و حفره به دور باشد. اما اگر در هنگام تولید زد گی کوچکی روی پروفیل ایجاد شود اگر روی ظاهر و عملکردش در ساخت در و پنجره دوجداره استاندارد تاثیر نداشت قابل چشم پوشی است.
همچنین باید توجه کرد که در هنگام نگهداری وانبار کردن پروفیل سطح آن صاف و بدون خوردگی باقی بماند.
در فرآیند تولید شیشه دوجداره در و پنجره دوجداره استاندارد مراحل زیر از اهمیت زیادی برخوردار می باشند:
تزریق گاز: بر خلاف تصور عمومی بر اینکه بین دو شیشه خلاء وجود دارد، بین دو شیشه معمولا گاز آرگون یا کریپتون تزریق می گردد. این گاز دو وظیفه اصلی دارد: یکی برای بهبود عایق بندی فضای بین دو شیشه و دیگری در شیشه های رفلکس و رنگی که احتمال واکنش لایه رفلکسی با هوای محیط وجود دارد. در این حالت این گاز مانع واکنش شده و کیفیت شیشه و رنگ آن را تا سال ها حفظ مینماید. تزریق گاز پس از پرس اولیه انجام می شود، به نحوی که هوا خارج و گاز از سوی دیگر تزریق می گردد.

پنجره یو پی وی سی


عایق بندی: دراین مرحله و پس از تزریق گاز، مادۀ پلی سولفاید در فضای بین دو شیشه و اسپیسر تزریق شده و عایق بندی نهایی را تأمین مینماید و شیشه پس از خشک شدن قابل نصب بر روی پنجره ها می باشد.
مزایای فروش توری در و پنجره دوجداره استاندارد
مهمترین هدف از استفاده در و پنجره دوجداره استاندارد مقرون به صرف بودن به سبب صرفه جویی در مصرف انواع انرژی و عایق بودن آن نسبت به فضای بیرونی است . به کمک در و پنجره دوجداره استاندارد نزدیک به ۴۰% در مصرف انرژی ( سوخت. برق . آب ) صرفه جویی شده و کاهش چشمگیر هزینه های سبد خانوار را در بر دارد.
۱-عایق حرارتی
۲-عایق رطوبتی
۳-عایق صوتی
۴-غیر قابل اشتغال
توری پنجره یو پی وی سی آهنربایی: این شرکت وارد کننده ملزومات توری های جمع شونده (پلیسه-رولینگ) مفتخر است با ارائه بهترین و باکیفیت ترین توری های مدرن و جمع شونده آسایش و آرامش را برای شما مشتریان عزیز به ارمغان بیاورد.
برای ورود هوای تازه به منزل ممکن است بخواهیم درساعاتی از روز درب و پنجره های خود را باز بگذاریم و از استشمام هوای تازه لذت ببریم، اما در فصل های گرم سال اغلب ورود حشرات و حیوانات موذی یکی از معضلاتی است که ما را کلافه میکند و استفاده از توری های ثابت هم مانع مشاهده کامل محیط بیرون میشود. در این مواقع توری پلیسه توصیه میشود که جانشین مناسبی برای توری های ثابت و لولایی است. این توری ها علاوه بر جلوگیری از ورود حشرات ریز مانع نفوذ گرد و خاک و آلودگی هوا میشود و در برابرنورخورشید و رطوبت هوا نیز مقاوم است.
توری پلیسه پنجره یو پی وی سی با نام های دیگری از جمله توری تاشو و توری آکاردئونی در بازار موجود میباشد، این توری ها از جنس توری پلی استایرن هستند که به آن مش آکرلیک نیز می گویند.توری های پلیسه قابلیت انعطاف پذیری فوق العاده ای دارند و این ویژگی سبب باز و بسته شدن راحت این توری ها در قاب آلومینیومی میشود درحالی که توری های ثابت فقط هنگام شستشو و نظافت از فریم خود جدا میشود.
دو نوع توری پلیسه وجود دارد: توری های آلفا که برای پنجره های کوچک و کم ارتفاع در جهت عمودی ساخته میشود و توری های بتا که برای درب و پنجره های بزرگ در جهت افقی ساخته میشود.
توری های پلیسه هنگامی که در داخل قاب آلومینیومی خود قرار میگیرند هیچ مزاحمتی برای شیشه ایجاد نمیکنند در نتیجه هنگام مشاهده از داخل ساختمان اینطور به نظر می آید که توری وجود ندارد. توری های پلیسه بخاطر سهولت و راحتی در نصب زبان زد هستند.
مزایای فروش توری در و پنجره دوجداره یو پی وی سی استاندارد:
شرکت پنجره دوجداره یکی از معتبرترین شرکت های فعال در صنعت توری درب و پنجره یو پی وی سی در ایران است و سعی دارد تا به تمام نیازهای مشتریان پاسخی شایسته دهد و پس از چندین سال کار در این صنعت موفق شده است تا لبخند رضایت مشتریان و مصرف کنندگان را نسبت به محصولات و خدمات خود به دست آورد. اعتماد مشتریان و مصرف کنندگان به این شرکت و بهره مندی از کادر متخصص و دارای مهارت بالا در تولید و نصب تمامی محصولات باعث موفقت این شرکت تا به امروز شده است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: